Bryggenet tilbyder Norlys tre faste programpakker:
Bryggenet tilbyder standard-pakkerne fra Norlys. Pakkerne kan ses på Norlys hjemmeside.
Som bruger af Bryggenet kan du også tilkøbe Norlys VælgSelv, som indebærer, at du får den lille tv-pakke plus et antal yderligere kanaler og streaming-tjenester efter eget valg. Kanalerne i den lille tv-pakke ligger fast og kan ses uden kort, mens du selv kan vælge de kanaler eller streaming-tjenester, der ligger ud over den lille tv-pakke.
TV-kanaler koster 1-3 VælgSelv-point hver mens streaming-tjenester koster 2-8 point hver.
Norlys tilbyder tre forskellige pakker af VælgSelv-point til de nedenstående priser (som inkluderer prisen for den lille tv-pakke):
Du kan læse mere om tv-pakker med VælgSelv på Norlys hjemmeside.
Oprettelse: 0,- kr.
Efterfølgende ønske om opgradering af abonnementstype (basis->mellem/basis->stor/mellem->stor) er gratis.
Efterfølgende ønske om ændring af abonnementstype (stor->mellem/stor->basis/mellem->basis) koster 300,- kr. (gratis indtil 1. april 2023)
TV signal løbende hurtigst muligt. Typisk tager det omkring 10 arbejdsdage.
Bryggenet opfordrer alle tv-brugere til at tilmelde sig digital kommunikation fra Norlys, da det dels er mest effektivt og dels sparer dig for gebyrer.
Hvis du har et Bryggenet antennestik i din lejlighed kan du bestille en tv-pakke på Norlys hjemmeside,
https://norlys.dk/tv-streaming/ eller ved ved at kontakte Kundeservice på telefon 8030 3030 ellerkontakt.digital@norlys.dk.
Hvis du ikke har et Bryggenet-stik monteret i din lejlighed, er din boligforening sandsynligvis ikke medlem af Foreningen Bryggenet. Kontakt bestyrelsen/ejeren i din boligforening for nærmere information. Du kan læse om, hvordan I kan komme med på siden om indmeldelse.
Kundeservice yder en vis support på f.eks. kanalsøgninger eller andre sager, som har at gøre med opsætningen eller selve brugen af tv-tjenesten.
Du kan enten ringe på telefon 88 303030 eller skrive til kontakt.digital@norlys.dk.
Norlys support kan træffes alle hverdage kl. 08:00 til 21:00 og weekender og helligdage kl. 09:00 til 17:00.
Det anbefales at kontakte Kundeservice telefonisk frem for pr. e-mail da det kan være lettere at udrede problemer i direkte dialog mellem dig og en kundeservicemedarbejder.
Før du kontakter Kundeservice er det en god ide at undersøge de mest almindelige fejlkilder hos dig selv:
Henvendelser vedr. tilmelding, framelding, abonnementsvilkår, faktura, driftsstatus og fejlmelding bedes rettet til Kundeservice.
Husk at angive din adressse ved alle henvendelser.
På telefonen ydes der personlig betjening på alle hverdage kl. 08:00 til 17:00.