75,- kr. pr. md. med en garanteret båndbredde på 1.000/1.000Mbit/s.
Oprettelse 0 kr.
Der kan tilkøbes faste ip-adresser for 25 kr. pr. stk. pr. måned og 100 kr. i oprettelsesgebyr.
Hvis du har et Bryggenet-stik i din lejlighed kan du tilmelde dig tjenester ved at tilslutte dit udstyr (router eller computer) til Bryggenet-stikket, åbne en browser og gå ind på adressen http://tilmeld.fiberby.dk/.
Du kan også kontakte Kundeservice på telefon 3323 0099 eller support@fiberby.dk.
Hvis du ikke har et Bryggenet-stik monteret i din lejlighed, er din boligforening sandsynligvis ikke medlem af Foreningen Bryggenet. Kontakt bestyrelsen/ejeren i din boligforening for nærmere information. Du kan læse om, hvordan I kan komme med på siden om indmeldelse.
Kundeservice yder en vis support på f.eks. konfigurering af router og computer eller lignende sager, som har at gøre med opsætningen eller selve brugen af internet-tjenesten.
Du kan enten ringe på telefon 3323 0099 eller skrive på support@fiberby.dk.
Teknikeren vil først forsøge at afhjælpe udfordringen med Wi-Fi, ved at guide dig igennem de mest almindelige løsninger og problemstillinger. Hvis dette ikke hjælper på Wi-Fi signalet, så vil teknikeren vurdere om der er grundlag for et hjemmebesøg.
Ved et hjemmebesøg foretager teknikere en gennemgang af din nuværende Wi-Fi løsning, med det formål at finde frem til årsagen for udfordringerne. Som en del af gennemgangen vil teknikeren også sikre, at din trådløse router er indstillet korrekt for at få den bedst mulige oplevelse.
Teknikeren vil som afslutning på sit besøg komme med en anbefaling til, hvad der yderligere kan foretages for at få det bedste ud af dit Wi-Fi signal. Her kunne mulige optimeringsforslag være en bedre placering af den trådløse router, udskiftning af den trådløse router eller udbygning af det nuværende signal.
Bryggenet dækker omkostningen til teknikerbesøget, og hvis du ønsker at tage imod et optimeringsforslag, så vil du få oplyst prisen for dette inden arbejdet startes.
For at få hjælp til dit Wi-Fi signal skal du blot ringe til Kundeservice.
Det anbefales at kontakte Kundeservice telefonisk frem for pr. e-mail da det kan være lettere at udrede problemer i direkte dialog mellem dig og en kundeservicemedarbejder.
Før du kontakter Kundeservice er det en god ide at undersøge de mest almindelige fejlkilder hos dig selv:
Henvendelser vedr. tilmelding, framelding, abonnementsvilkår, faktura, driftsstatus og fejlmelding bedes rettet til Kundeservice.
Husk at angive din adressse ved alle henvendelser.
På telefonen ydes der personlig betjening på